Sancaktepespor’dan gol yağmuru

Sancaktepespor’dan gol yağmuru
İstanbul U13 Ligi 69. Grubun güçlü takımlarından Sancaktepespor hafta içi maçında sahasında Beykoz Anadoluspor’u misafir etti.
Sancaktepe temsilcisi, üstün oynadığı karşılaşmada Beykoz Anadoluspor’u 6-1 gibi farklı bir skorla mağlup ederek 3 puanın sahibi olurken, form grafiğindeki yükselişi ile dikkatleri üzerine çekti.
Sarıgazi Stadı’nda oynanan karşılaşmaya Teknik Sorumlu Şahincan Şahinoğlu yönetiminde çıkan Sancaktepespor, ilk düdükle birlikte oyunun kontrolünü eline aldı.
Hızlı pas oyunu, etkili pres ve disiplinli savunma anlayışıyla rakibine nefes aldırmayan mavi-beyazlı ekip, maç boyunca üstün bir performans sergiledi.
Oyunun tamamında üstünlük
Karşılaşma boyunca rakibine ciddi bir pozisyon şansı tanımayan Sancaktepespor, savunmada kusursuz bir görüntü çizerken hücum hattındaki üretkenliğiyle de dikkat çekti.
Hem skor hem de oyun üstünlüğünü net bir şekilde sahaya yansıtan Sancaktepe temsilcisi, tribünleri dolduran futbolseverlere keyifli bir 70 dakika izletti.
Umut Aydın yıldızlaştı
Sancaktepespor’u farklı galibiyete taşıyan gollerde Umut Aydın attığı birbirinden 3 golle maçın yıldızı oldu. Takım arkadaşlarından Batuhan Güleryüz, İbrahim Ayaz Çiçek ve Çınar Şahin’de skora katkı sağlayarak galibiyette pay sahibi oldu.
Şahinoğlu: Oyuncularımı tebrik ediyorum
Sancaktepespor U13 Takımı Teknik Sorumlusu Şahincan Şahinoğlu, farklı galibiyetin ardından yaptığı açıklamada hem oyundan hem de oyuncularının performansından duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Karşılaşma boyunca sahaya istediklerini yansıttıklarını belirten Şahinoğlu, disiplinli ve istekli oyunun skora da yansıdığını ifade etti.
Şahinoğlu, “Bugün sahada hafta boyunca çalıştığımız oyun planını büyük ölçüde uygulayan, mücadele gücü yüksek ve istekli bir takım vardı. Oyunun her bölümünde üstünlüğü elimize aldık ve bunu skora da yansıtmayı başardık. Bu güzel galibiyetten dolayı tüm oyuncularımı yürekten tebrik ediyorum. Gelişim liglerinde skor kadar ortaya konan oyun da çok önemli. Bu açıdan da oldukça tatmin edici bir performans sergiledik” dedi.
Takımın gelişim sürecine de değinen genç teknik adam, oyuncuların her geçen gün üzerine koyarak ilerlediğini vurgularken, kulüp içindeki desteğin önemine de dikkat çekti. Şahinoğlu, “Her zaman yanımızda olan, hem oyuncularımızın hem de teknik ekibimizin gelişimi için büyük emek veren Sancaktepespor Koordinatörümüz Yasin Gezgin’e ayrıca teşekkür ediyorum. Bu birlik ve destek olduğu sürece daha iyi yerlere geleceğimize inanıyorum” ifadelerini kullandı.
Teknik Sorumlu Şahincan Şahinoğlu’nun öğrencileri, hafta sonu Sultanbeyli Belediyespor ile karşılaşacak.
Haber : Murat Nazik











