Taçspor ikinci yarıya galibiyetle başlamak istiyor

Taçspor ikinci yarıya galibiyetle başlamak istiyor
BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ

Taçspor ikinci yarıya galibiyetle başlamak istiyor

İstanbul Süper Amatör Lig 6. Grup’ta son haftalarda yakaladığı çıkışla dikkatleri üzerine çeken Taçspor, ligin ilk yarısını ikinci sırada tamamlamanın moral ve özgüveniyle ikinci yarı hazırlıklarını sürdürüyor.

Sarı-kırmızılı ekip, yeni yılın ilk gününde yaptığı antrenmanla çalışmalarına ara vermeden devam etti.

Taçspor, hafta sonu deplasmanda Bayrampaşa Teknikspor ile karşı karşıya gelecek. İlk yarıda rakibine mağlup olan sarı-kırmızılılar, bu kez sahadan galibiyetle ayrılarak hem rövanşı almak hem de ikinci yarıya 3 puanla başlamak istiyor.

Teknik heyet ve futbolcular, bu kritik karşılaşmaya büyük önem verirken, hedeflerini net bir şekilde galibiyet olarak belirledi.

İBB Yenisahra Stadı’nda karla kaplı zeminde gerçekleştirilen haftanın son antrenmanı, Teknik Sorumlu Gürkay Kızılbayrak yönetiminde yapıldı. Yaklaşık 1 saat 30 dakika süren idmanda futbolcuların oldukça istekli, neşeli ve hırslı oldukları gözlendi.

Soğuk havaya rağmen tempolu geçen antrenman, ısınma koşuları ile başladı. Ardından dar alan oyunlarıyla devam eden çalışma, son bölümde oynanan çift kale maçla sona erdi.

Teknik Sorumlu Gürkay Kızılbayrak’ın antrenman boyunca oyuncularıyla yakından ilgilendiği, sık sık uyarılarda bulunarak taktiksel detaylar üzerinde durduğu görüldü.

Takımda morallerin yüksek olması, Taçspor cephesinde Bayrampaşa Teknikspor karşılaşması öncesinde umutları artırdı.

Ataşehir temsilcisi, deplasmandan alınacak galibiyetle zirve yarışındaki iddiasını sürdürmeyi ve ikinci yarıya güçlü bir başlangıç yapmayı hedefliyor.

Haber : Murat Nazik








HABERİ PAYLAŞ
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ